تعمیرات تلویزیون شهر قم | 09193056404

تعمیرات تلویزیون شهر قم | 09193056404

تعمیرات تلویزیون شهر قم

تعمیرات تلویزیون شهر قم
تعمیرات تلویزیون شهر قم

۴. توسعه برنامه‌های آموزشی در زمینه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات برنامه‌ها.

افزایش سواد دیجیتال و آموزش افراد بیشتری در نحوه استفاده از فن‌آوری اطلاعاتی و ارتباطی به رانندگی کمک خواهند کرد.

آشنایی و پذیرش، حتی برای فن‌آوری اطلاعاتی و ارتباطی اساسی، به عنوان یک گوشی تلفن.

تجزیه و تحلیل اخیر از سوی مک  عدم وجود قابلیت کاربر و بی‌سوادی دیجیتال (علاوه بر بی‌سوادی زبان)باید موانع اصلی محسوب شود.

چرا که بسیاری از ۶۰ درصد جهان که هنوز آنلاین نیستند.

یادداشت‌های مطالعه که بیشتر آن‌هایی که در افریقا مورد نظرسنجی قرار گرفتند با این وجود به صورت آنلاین تایید کرده‌اند که هنوز در حال توسعه هستند.

مهارت‌های لازم برای انجام این کار. در چین، تقریبا ۶۰ درصد
جمعیت آفلاین به عدم دانش اشاره می‌کند.

نحوه استفاده از رایانه به عنوان دلیل اصلی برای دسترسی به اینترنت، “و در هند  از آن‌هایی که مورد نظرسنجی قرار گرفته بودند، نشان دادند که آن‌ها نیز فاقد آن هستند.

توانایی استفاده از یک کامپیوتر. سیاست آموزشی
می‌تواند آموزش مهارت‌های سوادآموزی و دیجیتال را تسریع کند
آموزش ابتدایی، متوسطه و سوم.

هدفمند برنامه می‌تواند دانش آموزان و بزرگسالان را مجهز کند
مهارت‌های فنی برای شرکت در استخدام .

برای نمونه، برنامه آکادمی شبکه سیسکو بیش از ۵ میلیون دانش‌آموز، که بسیاری از آن‌ها
مشاغلی در سطح پایین – برای مشاغل مربوط به ورودی – ورودی هستند.

۵. روی بستن شکاف جنسیتی در ها تمرکز کنید. جنسیت
عدم وجود شکاف در اتخاذ فن‌آوری اطلاعاتی: زنان و دختران کم‌تر
که مردان و پسرها از تلفن‌های همراه و تلفن‌ها استفاده می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون شهر قم

اینترنت. گستره وسیعی از اقتصادی و فرهنگی
تاثیرات این شکاف‌ها را تحریک می‌کند، اما ماده را افزایش می‌دهد.

مشارکت در ها به گسترش مزایای بیشتر کمک خواهد کرد.
برای خانواده‌های کم‌درآمد.

۶. گزارش فن‌آوری اطلاعات جهانی مطالعه در آمریکای‌لاتین نشان داد که هر چند زنان به احتمال زیاد به اینترنت دسترسی ندارند.

مردها، به احتمال زیاد از آن برای تحصیل استفاده می‌کردند،
و آموزش (و کم‌تر احتمال استفاده از آن برای بانکداری)،
(سرگرمی، و خرید).

آمار در مورد استفاده از اینترنت در آفریقا دریافتند که زن بودن اثر منفی دارد، در دسترسی همگانی به اینترنت؛ این رابطه در اتیوپی، غنا، و نیجریه.

جنسیت نابرابری با توجه به درآمد بالا می‌رود و و همچنین به این دلیل که زنان و مردان دسترسی برابر به و استفاده از ها را ندارند.

نویسندگان به مسائل فرهنگی مربوط به آموزش اشاره می‌کنند
و برابری درآمد که دسترسی به ها فراتر از آن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 13
  • 11
  • 53
  • 19
  • 260
  • 1,388
  • 2,455
  • 2,455
  • 904