نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم | 09127384085-02536645610

نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم | 09127384085-02536645610

نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم

تعمیر تلویزیون ال جی

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی مرجعی است که می توانید کلیه سرویس ها و خدمات حوزه تعمیرات این دستگاه را از بخش های مختلف آن دریافت نمایید. این مرکز در راستای عملی کردن شعار مشتری مداری و ارائه سرویس های بی نقص به کاربران، واحدهای تعمیرات را به پیشرفته ترین ابزار روز دنیا در حوزه تعمیرات تلویزیون lg مجهز کرده است. به سبب این اقدام و نیز بهره مندی از نیروهای زبده و کاربلد، نمایندگی تعمیرات تلویزیون به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیراتی شناخته می شود.

تعمیر تلویزیون ال جی

کارشناسان این مرکز پس از بررسی دقیق و عیب یابی تلویزیون، بخش های آسیب دیده آن را شناسایی می کنند. سپس ضمن ترمیم یا تعویض قطعات معیوب، عملکرد دستگاه را به حالت عادی باز می گردانند. گفتنی است تیم تعمیرات تلویزیون ال جی انواع مدل های تلویزیون این برند اعم از ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و … را تحت پوشش خدمات ترمیمی خود قرار می دهند

تعمیر تلویزیون ال جی در محل

تعمیر تلویزیون ال جی در محل، برای کاربرانی مناسب است که فرصت و شرایط مراجعه به تعمیرگاه را ندارند. شاید جالب باشد بدانید که منشأ بسیاری از خرابی های تلویزیون، ضربه هایی است که در حین جابجایی به آن وارد می شود. بنابراین بهتر است تلویزیون در محل ترمیم شده و جابجا نشود. تعمیر تلویزیون lg در محل به شما این امکان را می دهد که دستگاه را بدون جابجایی ترمیم کنید.

نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم

با وجود این سرویس نیاز به نقل و انتقال تلویزیون برای عیب یابی و تعمیر نیس و کارشناسان تعمیر با حضور در منزل می توانند تعمیرات دستگاه را به انجام برسانند. پس از تماس با نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران و ارائه مشخصاتی همچون آدرس و …، همکاران ما به آدرس شما می آیند. تکنسین های تعمیرات تلویزیون ال جی پس از بررسی و عیب یابی دقیق، اجزای آسیب دیده را ترمیم یا تعویض می کنند. به این ترتیب مشکلات تلویزیون برطرف شده و می توانید بدون ایراد از آن استفاده کنید.

تیم اعزامی به محل، شامل برترین متخصصین تعمیرات تلویزیون بوده و می توانند کلیه مشکلات این محصول را در اسرع وقت برطرف کند. این تیم با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات و ابزار آلات تعمیر، به بررسی و تعمیر تخصصی دستگاه مورد نظر می پردازد. با وجود واحد تعمیرات تلویزیون ال جی در منزل می توانید از به طور حضوری بر مراحل تعمیر نظارت داشته و از نحوه تعمیر اطمینان خاطر داشته باشید.

نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی در قم توانسته است با بیش از 10 سال سابقه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. این تعمیرگاه و نمایندگی مجاز در زمینه تعمیرات انواع تلویزیون ال ای دی ال جی خدمات شایانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی در قم سرویس در قم با کمک کارشناسان متبحری که در اختیار دارد، می تواند در  کمترین زمان ممکی فقط با یک تماس در سریعترین زمان  حتی با یک تماس و مشاوره رایگان ممکن و با هزینه ای مناسب، وسیله مورد نظرتان را در محل و منزل شما سرویس و تعمیر نماید.

 

فعالیت‌های اوقات فراغت و غیره و اتومبیل تنها یکی از مصرف کنندگان است.

در حال حاضر استاندارد در کشورهای صنعتی محسوب می‌شود.

خوشه‌های نوآوری رادیکال و سیستم‌های فن‌آوری به همه خانواده‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار در ارتباط نزدیک شوید.

تنظیمات سازمانی و سازمانی جدید. آن‌ها با هم تکثیر می‌شوند
اثرات یکدیگر بر اقتصاد و جامعه.

به این ترتیب، جمعی اثر بیشتر از مجموع مشارکت‌های فردی آن‌ها است.

استفاده از قعات اصلی در تعمیرات ال ای دی ال جی در قم

نمایندگی ال جی در کرج، قادر است قطعات اصل این کمپانی را در زمان تعویض به جای قطعات فیک از اورجینال استفاده کند. استفاده از قطعه های بی کیفیت و یا فیک، به دلیل حساسیت بالای تلویزیون ال ای دی ال جی در تکنولوژی، می تواند خیلی راحت و سریع به دستگاه صدمه اساسی وارد کند. نه تنها همان قطعه که قطعات دیگر هم ممکن است تاثیر گرفته و معیوب شوند. به همین دلیل است که ما قطعات اورجینال را برای شما هنگام تعمیرات استفاده خواهیم کرد. زیا هیچگاه قطعات دیگر تلویزیون ها در جای دیگر کاربرد استفاده ندارند

متخصصین با تجربه در نمایندگی ال ای دی در قم

نقش اصلی در زمینه تعمیرات را تعمیرکار بر عهده دارد. هر چه تجربه و مهارت تکنسین بالاتر باشد در نتیجه کیفیت کار تعمیر بالاتر خواهد رفت. تمام تکنسین های ما در نمایندگی تلویزیون ال جی در کرج و قطب تعمیرات تلویزیون در قسمت تعمیرات در خیابان کیوانفر قمسابقه درخشان دارند که، بیشتر از 5 سال سابقه کار داشته و دوره های آموزشی خود را زیر نظر همین نمایندگی گذرانده اند. تمامی این عزیزان دارای مدارک رسمی معتبر می باشند.

خدمات نمایندگی  ال ای دی تلویزیون ال جی درقم

نمایندگی ال جی در قم با در نظر گرفتن رفاه بیشتر مردم تصمیم به ارائه خدمات به شکل 24 ساعته گرفته است. کافیست شما با شماره های تماسی که در سایت ما درج شده اند، تماس بگیرید. در هر زمانی از شبانه روز هم که باشد تفاوتی ندارد.

تعمیر کار ال ای دی ال جی در شهر قم

چنین خواهد بود.محاسبه اثرات کلی حتی اگر داده‌های دقیق در مورد فرد اجزای آن باید وجود داشته باشند.

توصیفات کیفی مناسب‌ترهستند. داخل ادبیات این خوشه‌ها تحت عنوان “عمومی” مورد تحلیل قرار گرفته‌است.

خط سیر طبیعی. چنین خوشه‌هایی دوره‌های ویژه‌ای را می‌رانند

از رشد اقتصادی برخوردار بوده و مفهوم سازمان دهی مرکزی را ارائه می‌دهد.

شایع ترین مشکلات تلویزیون ال جی

یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری به خصوص تلویزیون، ال جی است. ال جی به عنوان یکی از برندهای پرفروش تلویزیون در دنیا شناخته می شود که در ایران نیز بسیار محبوب است. این تلویزیون ها با توجه به قابلیت های پیشرفته ای که دارند از قطعات مختلف و حساس تشکیل شده اند که ممکن است گاهی دچار مشکل و ایراد شوند. در چنین شرایطی شما می توانید با نمایندگی ال جی تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل پیش آمده را برطرف سازید. درصورت نیاز، تلویزیون شما توسط تکنسین های متخصص تعمیر می شود.

نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم

در ادامه برخی از مشکلات رایج در تلویزیون های ال جی را مورد بررسی قرار می دهیم:

پرش تصویر در تلویزیون ال جی

زمانی که تلویزیون شما مدام دچار پرش در تصویر شد، به معنی این است که دستگاه دچار مشکل اساسی شده است. ممکن است این مشکل ناشی از مین برد، خرابی پنل، مشکل پاور و یا ضعیف شدن لامپ ال ای دی تلویزیون باشد. در صورت بروز این مشکل، به تکنسین های متخصص در نمایندگی ال جی مراجعه کنید تا تمامی موارد گفته شده را به دقت بررسی کرده و بعد از عیب یابی، تلویزیون شما را تعمیر کنند.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

خاموش روشن شدن ناگهانی، یکی از مشکلات رایج در تلویزیون های ال جی است. هنگام بروز این مشکل، تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش می شود و به حالت استند بای می رود. علت های متعددی برای بروز این مشکل وجود دارد به عنوان مثال:

  1. فرسودگی قطعات تلویزیون
  2. خرابی و یا تقلبی بودن کابل HDMI
  3. نوسانات برق
  4. سوختن آی سی برد پاور
  5. خراب بودن مدار استند بای
  6. اتصال فلش ویروسی به دستگاه

کم نور یا پر نور بودن بخشی از تصویر تلویزیون ال جی

ممکن است قسمتی از تلویزیون ال جی کم نور و یا پر نور شده باشد. عموما این مشکل به خاطر خرابی بک لایت تلویزیون ایجاد می شود. به صورت دقیق این مشکل به خاطر برخورد TFT  به مانیتور تلویزیون رخ می دهد. در این صورت نیاز است تا بک لایت تلویزیون شما به صورت تخصصی تعمیر شود و در صورتی که قابل تعمیر نباشد، بک لایت تعویض شود.

مشکل صدای تلویزیون ال جی

اگر صدایی را از تلویزیون ال جی نشنیدید،  درواقع تصویر تلویزیون را بدون صدا داشتید، ابتدا از وصل بودن صحیح کابل HDMI مطمئن شوید. سپس اتصال هدفون و یا رسیور به تلویزیون را چک کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، وارد قسمت تنظیمات صدا شوید و آن را بررسی کنید. در نهایت نیز می توانید کابل های صوتی را بررسی کنید. درصورتی که همچنان تصویر تلویزیون ال جی را بدون صدا داشتید از طریق شماره های تماس در سایت، با کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی تماس حاصل فرمایید تا جهت برطرف سازی مشکل شما را راهنمایی کنند.

تعمیر تلویزیون ال جی با رفع مشکل صدا

بهم ریختن رنگ ها در ال سی دی ال جی

یکی از خرابی های متداول در تلویزیون ال جی، بهم ریختن رنگ ها در ال سی دی است. زمانی که رنگ تلویزیون بهم می ریزد حالت های مختلفی از قبیل موارد زیر رخ می دهد:

  • حالت رنگی کمانی
  • پخش شدن رنگ ها
  • از بین رفتن یکی از رنگهای اصلی و…

برای تعمیر هر کدام از این حالت ها نیاز به داشتن دانش تخصصی است و کاربر عادی توانایی تعمیر آن را ندارد. تکنسین متخصص ابتدا برای تشخیص مشکل و تعمیر آن، تغذیه بک لایت و سپس برد اینورتر را بررسی می کند درصورتی که سالم باشند، مابقی قطعات مهم مانند مادربرد، پنل ال سی دی و… را بررسی می کند، در نهایت قطعات آسیب دیده تعمیر شده و یا در صورت نیاز، تعویض می شوند.

نقاط سیاه رنگ روی تصویر تلویزیون ال جی

پیکسل های سوخته یا همان نقاط سیاه رنگ بر روی تصویر تلویزیون ال جی، عموما به دلیل عدم تامین برق پیکسل توسط ترانزیستور تلویزیون ایجاد می شوند. زمانی که برق پیکسل به آن نرسد، پیکسل توانایی روشن شدن ندارد و سایه باقی می ماند. عموما این مشکل به خاطر ضربه فیزیکی به تلویزیون رخ می دهد و متاسفانه تعمیر نشده و نیاز است تا به صورت کامل پنل تلویزیون را عوض کنید.

تاخیر در روشن شدن تلویزیون ال جی

تاخیر در روشن شدن تلویزیون ال جی به علت خرابی پاور و یا برد تلویزیون ایجاد می شود. این مشکل عموما در تلویزیون های قدیمی که چندین سال کار کرده اند رخ می دهد. در صورتی که شما نیز با این مشکل مواجه شده اید، با نمایندگی lg تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص به شما کمک کنند.

خدمات تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر انواع ال سی دی، ال ای دی و …، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل، اصلی ترین خدمات تعمیر تلویزیون ال جی هستند. سرویس های تخصصی تعمیرات تلویزیون lg دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند و در صورت نیاز، می توانید انتقادات و شکایت های خود را از طریق تیم پشتیبانی پیگیری نمایید. همچنین می توانید اطمینان داشته باشید که تمامی قطعات یدکی به کار رفته در تلویزیون شما اورجینال هستند.

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

چرا تلویزیون ال جی به طور ناگهانی خاموش می‌شود؟ یکی از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی، خرابی مین برد است. مین برد به عنوان یکی از مهم‌ترین قطعات تلویزیون، بار پردازش تمامی عملیات‌هایی که در این دستگاه انجام می‌شود را به دوش می‌کشد و از همه مهم‌تر، وظایف هر یک از قطعات و اجزاء تلویزیون را تعیین می‌کند؛ بنابراین بدیهی است که در صورت خرابی مین برد، تمامی پردازش‌هایی که توسط این قطعه انجام می‌شوند متوقف شده و این دستگاه ناگهان خاموش شود.

در صورتی که شما هم با چنین مشکلی در تلویزیون خود مواجه شدید، عیب‌یابی و تعمیر مین برد تلویزیون ال جی را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون lg بسپارید؛ تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا نیروهای متخصص آن به محل مورد نظر اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون ال جی در محل را به شما ارائه دهند.

نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم

تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی، خرابی برد پاور این دستگاه است. البته آسیب‌دیدگی برد پاور تلویزیون، نشانه‌های دیگری هم مانند روشن و خاموش شدن تلویزیون، چشمک زدن چراغ تلویزیون و روشن نشدن آن، دیر روشن شدن تلویزیون و روشن نشدن تلویزیون و توقف بر روی چراغ پاور را نیز به همراه دارد.

برد پاور که به آن منبع تغذیه نیز می‌گویند، نقش مهمی را در تلویزیون بازی می‌کند به گونه‌ای که روشن شدن این دستگاه را مدیون برد پاور یا منبع تغذیه هستیم؛ چراکه برد پاور برق 220 ولت شهری را دریافت می‌کند و آن را به برق مورد نیاز برای استفاده اجزاء و قطعات تلویزیون تبدیل کرده و در نهایت به اجزاء تلویزیون انتقال می‌دهد.

از این‌رو موجب می‌شود که تلویزیون روشن شده و شروع به کار کند. از آن جایی که این قطعه دائماً با برق 220 ولت شهری سر و کار دارد امکان آسیب‌دیدگی آن به دلیل بروز نوسانات برق وجود دارد. لذا می‌توان گفت که دلیل اصلی خرابی برد پاور، نوسانات برق است. با تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی یا تعویض آن در صورت نیاز، مشکل خاموش شدن ناگهانی دستگاه برطرف می شود.

تعمیر برد تی کان تلویزیون ال جی

دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی تصویر تلویزیون ال جی چیست؟ چرا رنگ تصویر در تلویزیون ال جی رو به قرمزی و سفیدی است؟ چرا تلویزیون ال جی صدا دارد اما هیچ تصویری ندارد؟ این مشکلات همه نشانه‌های خرابی برد تی کان هستند.

درواقع برد تیکان یکی دیگر از مهم‌ترین اجزاء تلویزیون است که نقش بسزایی در نمایش تصویر در تلویزیون دارد. همانطور که اشاره کردیم مین‌ برد مانند یک مدیر وظایف و مسئولیت‌های هر یک از اجزاء و قطعات تلویزیون را تعیین می‌کند. از این‌رو همیشه نقش پردازش تصویر را برعهده برد T-con می‌گذارد به گونه‌ای که برد تی کان داده‌ را از مین برد دریافت کرده و به پردازش آن می‌پردازد؛ سپس داده را به فلت پنل COF جهت نمایش بر روی نمایشگر تلویزیون ارسال می‌کند.

نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم

با این وجود می‌توان گفت که برد تیکان رابط بین مین برد و فلت پنل COF است که اگر با اختلالی روبه‌رو شود، موجب می‌شود که تصویر اصلاً نمایش داده نشود یا رنگ آن رو به قرمزی و سفیدی برود و یا اینکه یکسری خطوط عمودی بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش داده شوند. برای رفع این مشکلات، نیاز به تعمیر برد تی کان تلویزیون ال جی می باشد.

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

یکی دیگر از عواملی که موجب می‌شود تلویزیون ال جی صدا داشته باشد اما تصویر نداشته باشد، خرابی بک لایت تلویزیون ال جی است اما بک لایت چیست؟ در تلویزیون‌های ال سی دی برای تشکیل نور پس زمینه و نمایش تصویر از لامپ‌های فلورسنت استفاده میشده است. اما به تدریج با پیشرفت صنعت تلویزیون‌سازی، لامپ‌های ال ای دی جایگزین لامپ‌های فلورسنت شدند و تلویزیون‌های ال ای دی را به وجود آوردند.

فرقی نمی‌کند که تلویزیون ال سی دی باشد یا ال ای دی؛ به هر حال لامپ‌های فلورسنت در تلویزیون ال سی دی و لامپ‌های ال ای دی در تلویزیون LED به صفحه‌ای نیاز دارند تا بر روی آن قرار بگیرند و نور پس‌زمینه در تلویزیون را برای نمایش تصویر فراهم کنند. به این صفحه که نگهدارنده لامپ‌های فلورسنت و ال ای دی است، بک لایت تلویزیون می‌گویند.

گاهی اوقات این خود شما هستید که مسئول خرابی بک لایت تلویزیون هستید. چراکه استفاده بیش از اندازه از تلویزیون و همچنین افزایش نور بک لایت در تنظیمات تلویزیون، موجب خرابی و حتی سوختن آن می‌شود. تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی باید با استفاده از ابزار ویژه و توسط تعمیرکاران دوره دیده و حرفه ای انجام شود.

تعویض فلت COF تلویزیون ال جی

همانطور که اشاره کردیم فلت پنل COF وظیفه نمایش تصویر بر روی پنل تلویزیون را دارد به گونه‌ای که مین برد داده‌ها را برای پردازش به برد تیکان ارسال کرده و برد تیکان نیز پس از پردازش آن‌ها را به فلت COF ارسال می‌کند؛ درنهایت نیز این فلت پنل، تصاویر را بر روی پنل یا همان صفحه نمایش تلویزیون نمایش می‌دهد. در صورتی که فلت پنل COF با مشکلی روبه‌رو شود تصاویر به صورت بهم‌ ریخته بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش داده می‌شوند؛

چرا که این فلت صفحه تلویزیون را به دو بخش بزرگ تقسیم کرده و هر یک از این دو بخش را به سه بخش دیگر تقسیم می‌کند از این‌رو پنل تلویزیون را به 6 ستون مجزا تقسیم کرده و داده‌های هر ستون را تامین و مدیریت می‌کند. در صورتی که این قطعه با مشکلی روبه‌رو شود مدیریت داده‌های هر یک از این 6 ستون از دست آن خارج شده و موجب بهم‌ریختگی تصویر در تلویزیون می‌شود. بنابراین باید در اسرع وقت اقدام به تعویض فلت تلویزیون ال جی کنید تا مشکل برطرف شود.

تعمیر صدای تلویزیون ال جی

اگر با اجرای درست تنظیمات و چک کردن همه موارد موثر در پخش صدا به این نتیجه رسیدید معلوم می شود مشکل چیزی فراتر از این حرف ها است و باید با مرکز تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید. رفع این مشکل تنها از عهده یک تعمیرکار ماهر و یک مرکز معتبر بر می آید. در صورت وجود اختلال در مین برد صدای تلویزیون ال جی در نمی آید. پس با تعمیر مین برد این مشکل را می توان حل کرد.

در صورتی که قطعی صدای تلویزیون ال جی ناشی از خرابی بلندگو باشد، بلندگوها باید تعویض شوند، این تعویض باید از سوی یک مرکز معتبر و مجاز که آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال در اختیار دارد، انجام شود. برای نور زمینه ی تلویزیون ال سی دی از لامپ های فلورسنت استفاده می شود اما در تلویزیون های ال ای دی از لامپ های کوچک ال ای دی استفاده می کنند. همچنین تلویزیون های ال ای دی از مصرف برق کمتری نسبت به تلوزیون های ال سی دی برخوردار هستند. تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی به دلیل پیچیدگی های ساختاری آن نیاز است که حتما توسط متخصصان و کارشناسان مجرب انجام شود.

نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم

متخصصان واحد تعمیرات تلویزیون به دلیل بهره مندی از اطلاعات کامل تعمیراتی می توانند این دستگاه را در مدت زمانی کوتاه تعمیر کنند. در شرایطی مانند شکستگی یا ترک خوردن نمایشگر، تنها راه موجود برای تعمیر، تعویض پنل است. هرچند در برخی موارد ممکن است هزینه تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی از هزینه خرید یک تلویزیون نو بیشتر باشد. در صورت نیاز به سرویس‌های تعمیر و عیب یابی تلویزیون، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون ال  ای دی ال جی قم  سرویس تماس بگیرید.

این کتاب، تحلیل فن‌آوری و تغییرات جهانی است.چشم‌انداز اقتصادی دراز مدترشد و تحول فن‌آوری، رشد کلی رشد اقتصادی را شاهد است.

که با انتشار خوشه‌های نوآوری‌های وابسته و بهم گره خورده بودند،با دوره‌های بحران و تغییرات شدید ساختاری.

۱۲ وجود جانشین یتعدادی از این خوشه‌ها در طول زمان به این معنا نیست .

کهمسیر توسعه شبه خطی، به عنوان مثال، از منسوجات گرفته تا صنایع فلزی پایه همانطور که در نظریه مرحله (۱۹۶۰) اشاره شد، مصرف کنندگان تولید انبوه به صورت انبوه تولید شدند.

رشد اقتصادی. در عوض، چنین خوشه‌ها پدیده‌ای خاص و خاص هستند.

موفقیت هر فرد (از نظر رشد اقتصادی)و اشکالات (در)
تاثیرات محیطی)را نمی توان شبه – تکرار کرد.

در دوره‌های بعد در تاریخ و یا در محیط‌های اجتماعی – اقتصادی متفاوت.

ما مفهوم خوشه‌های تکنولوژی و خانواده‌ها را برای تمایز قایل می‌شویم.

به طور گسترده بین دوره‌های مختلف تاریخی که با رانندگی مختلف مشخص می‌شوند
نیروها و الگوهای تغییر تکنولوژیکی و تاثیرات آن‌ها.

علاقه مادر مسائل تغییر جهانی به همراه تکنولوژیکی و وابستگی متقابل توضیح می‌دهد که چرا ما یک طبقه‌بندی و دیدگاه را اتخاذ کرده‌ایم.

۱۲ مسیر ناپیوسته توسعه اقتصادی توسط تجربی تایید شده‌است.

مطالعات انجام‌شده از زمان مشارکت‌های پیشگام نیکولای یتر (۱۹۳۹). آن‌ها در دوره‌های بحران اقتصادی مورد توجه مجدد قرار گرفتند.

نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم

رایج ترین ایرادات در ال ای دی ال جی در قم

  • روشن نشدن تلویزیون ال ای دی ال جی
  • خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون
  • طولانی شدن زمان روشن شدن دستگاه
  • تاریک شدن تصاویر در تلویزیون
  • تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد
  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا ندارد
  • خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای
  • قطع شدن تصویر بعد از چند ثانیه روشن بودن دستگاه
  • سیاه شدن بالای تصویر در تلویزیون ال ای دی ال جی
  • بهم ریختگی رنگ دستگاه

نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم

فراتر از با این حال، گواه تجربی تاریخی مهم، تفسیر
و تبیین نظری این امواج طولانی از توسعه اقتصادی و اجتماعی
همچنان گسسته بوده و برای تحقیقات بیشتر باز است.

به طور خاص، بحث اول ادامه دارد،در مورد این که آیا ما با پدیده یا چرخه‌ای درونی نسبت.

به سروکار داریم یا خیر اقتصاد، و دوم، بر روی چیزی که موجب می‌شود امواج بلند شناسایی شوند.

در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر تلویزیون خود در محل حضور یافته و اقدام به عیب‌یابی و تعمیر دستگاه می‌نمایند.) برخی از خدمات مرتبط با این دستگاه که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی ارائه می گردد عبارت است از:

تعمیر تلویزیون ال سی دی ال جی:

به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در پنل‌های LCD، ایرادهایی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) ایجاد می شود قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر تلویزیون ال سی دی ال جی در این حالت تعویض کامل پنل تلویزیون است. در هر حال اگر به هر دلیل ال سی دی تلویزیون شما دچار شکستگی گشته و نیاز به تعویض آن دارید می توانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کرده و اشکالات ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع سازید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی:

در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون LED ال جی، پیش از هر اقدامی، با استفاده از پیشرفته ترین روش های عیب یابی، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، بررسی و شناسایی می گردد. در مرحله بعد، نوع تعمیر با توجه به مدل و تکنولوژی بکاررفته در تلویزیون، انتخاب شده و با کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی ال ای دی پیاده می گردد.

تعمیر تلویزیون اولد ال جی:

کاربران تلویزیون های اولد ال جی به خاطر داشته باشند که در صورت بروز هرگونه نقص و ایراد در دستگاه، از اقدام خودسرانه جهت تعمیر و ترمیم آن خودداری نمایند. اقدامات خودسرانه کاربر بر روی دستگاه نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت، بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. سرویس های مرتبط با این دستگاه نیز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی قابل دریافت است.

تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی:

خرابی های پیش آمده در پنل های پلاسما عمدتاً به صورت عدم وجود صدا یا تصویر و گاه نیز هر دو اینها می‌باشد. اشکال رایج دیگری که تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی را ضروری می سازد مشاهده خطوط عمودی در تصویر بوده است. در هر حال سرویس های تخصصی این محصول نیاز با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی قابل دریافت است.

خدمات تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی

تعمیر فلت تلویزیون ال جی

فلت قطعه ای است که در زیر قاب و بخش جلویی تلویزیون تعبیه شده و بر اثر آبخوردگی این دستگاه از کار می افتد. این قطعه اطلاعات مختلف را منتقل می کند تا به این ترتیب، نمایش تصاویر امکان پذیر شود. برای تعمیر فلت تلویزیون ال جی باید پنل باز شده و فلت مورد بررسی قرار بگیرد. جالب است بدانید که روی هر یک از فلت های تلویزیون، یک IC برای پردازش نهایی تصویر و انتقال به پنل وجود دارد. گاهی خطوط ارتباطی موجود بر روی این فلت‌ها، که به صورت خطوط گرافیکی هستند، در اثر عبور جریان زیاد از بین می روند. در این صورت امکان ترمیم فلت وجود نداشته و باید این نوارهای نرم و انعطاف پذیر را تعویض کرد. بنابراین تیم تعمیر تلویزیون ال جی در این شرایط فلت را با استفاده از ابزار مخصوص، تعویض می کنند تا مشکلات تصویر نیز برطرف شوند.

تعمیر پنل تلویزیون ال جی

پنل یکی از پر تکرارترین کلمات در بخش پرسش و پاسخ فروم های مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی است. در نتیجه میتوان پنل را بخشی حائز اهمیت با کاربری حیاتی و اما آسیب پذیر تلقی کرد. سیاه و دوتایی شدن تصویر و کند شدن تصویر تلویزیون از علائم بروز اختلال در پنل هستند که هر یک راهکارهای منحصر به فردی را برای تعمیر میطلبند. تعمیر پنل تلویزیون ال جی در صورت شکستگی پنل امکان پذیر نخواهد بود و ملزم به تعویض پنل خواهید بود.

بسیاری دیگر از اختلالات ایجاد شده در پنل قابل تعمیرهستند و قطعا تعمیر قطعه نسبت به تعویض آن هزینه کمتری را به کاربر تحمیل خواهد کرد. تعمیر پنل تلویزیون ال جی قواعد خاصی دارد که باعث می شود هر مورد تعمیراتی شرایط و حساسیت خاص خود را داشته باشد. درواقع نمیتوان یک قاعده یا فرمول تعمیری را برای همه اختلالات در پنل تجویز کرد.

تعمیر پاور تلویزیون ال جی

پاور بخشی بسیار مهم از سیستم کنترلی تلویزیون ال جی است که ولتاژ مورد نیاز برای تمامی بردهای داخلی دستگاه را تامین میکند. تعمیر پاور تلویزیون ال جی در صورتی مسیر درست را طی خواهد کرد که ریشه یابی اختلال ایجاد شده، به درستی صورت گرفته باشد.

دیر روشن شدن تلویزیون، خراب شدن ترانزیستور های پاور، چشمک زدن چراغ ال ای دی، خاموش شدن اتوماتیک تلویزیون پس از چند ساعت و خاموش شدن کامل تلویزیون نمونه هایی از علائم بروز اختلال در پاور تلویزیون هستند. هر یک از علائم ذکر شده راهکاری اختصاصی برای مرتفع شدن میطلبند که تشخیص این راهکار از تکنسینی مجرب با دانش فنی بالا بر می آید.

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

نور بک لایت در تکنولوژی های مختلف تلویزیون به وسیله لامپ های متنوع تولید میشود. این نور از قسمت پشت به تصویر تابانده شده و تصویر را قابل مشاهده می کند. اختلال در بک لایت معمولا با ارائه صدا و عدم ارائه تصویر نمود پیدا میکند. تعمیر بک لایت در تلویزیون یکی از شاخه های مهم در تعمیر تلویزیون ال جی به شمار میرود.

نا هماهنگی در میان توان ال اي دي، ولت و آمپر ورودي در تلويزيون های ال ای دی این اختلال را به یکی از شایع ترین مشکلات تعمیری تبدیل کرده است. در صورت اختلال در بک لایت تلویزیون ال جی توصیه میکنیم به نمایندگی تعمیرات ال جی مراجعه نمایید؛ چرا که تعمیر غیر اصولی این قطعه میتواند آسیب را در تلویزیون تا چند برابر افزایش دهد.

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

اگر بخواهیم عملکرد هر قطعه را در تلویزیون به عنوان یک شغل در نظر بگیریم، مین برد را میتوان به عنوان مهندس سیستم در نظر گرفت. مین برد تمامی اطلاعات مورد نیاز در سیستم را در خود حفظ کرده و تمامی دستورات اصلی را به سایر بخش های تلویزیون ابلاغ میکند. کابل هاي بي‌کيفيت HDMI، آبخوردگي تلويزيون و نوسان برق از عمده دلایل اختلال در مین برد هستند. نقش مین برد در تلویزیون تا حدی حیاتی محسوب میشود که در صورت اختلال در این قطعه تلویزیون نمیتواند هیچ گونه عملکردی داشته باشد.

پردازشگر تلويزيون و حافظه رم و ورودي و خروجي هاي مختلف از جمله خروجی صدا، تصوير، يو اس بي و HDMI و … همگی در مین برد قرار میگیرند و برای تعمیر مین برد هر یک از قطعات گفته شده مورد بررسی و آنالیز قرار میگیرند. نکته حائز اهمیت در تعمیر مین برد مراجعه به مرکزی است که امر تعمیر را بر اساس استانداردهاي ذکر شده از سوي کمپاني سازنده انجام دهد و قادر به تعمير و يا تعويض اصولي و درست مين برد باشد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی با ارائه خدمات ویژه در این زمینه در خدمت شما عزیزان میباشد.

تعمیر تلویزیون سی آر تی ال جی

یکی دیگر از خدمات واحد تخصصی تعمیرات تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون های سی آر تی یا لامپی یا قدیمی است. فرایند تعمیر تلویزیون قدیمی ال جی، شامل عیب یابی و رفع مشکلات این دستگاه ها می گردد. سوختن فیوز ورودی بخش پاور، خرابی PTC ، خرابی آی سی STR ، خرابی قطعات بخش پاور، سوختن ترانزیستور خروجی هوریزنتال، خرابی ترانس هایولتاژ ، لحیم سردی مدار هوریزنتال، خرابی چوک درایور، سوختن آی سی خروجی پاور، روشن نشدن چراغ پاور، وجود لکه های رنگی در تصویر، ایجاد خط نورانی پررنگ در وسط تصویر، قطع شدن تصویر، ایجاد خطوط سفید رنگ در بالای تصویر، کم شدن عرض تصویر و مشکلاتی از این دست، در طول مراحل تعمیر تلویزیون سی آر تی ال جی بررسی و برطرف می شوند.

برای برطرف کردن هر یک از این مشکلات باید قطعات مختلف تلویزیون مورد بررسی قرار گرفته و ترمیم یا تعویض شوند. تلاش تیم تعمیرات ال جی، این است که قطعات آسیب دیده را تعمیر کنند تا شما متحمل هزینه سنگین تعویض آنها نشوید. اما گاهی این امکان وجود ندارد و تنها می توان قطعات آسیب دیده را با نمونه های جدید، جایگزین کرد.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی

آبخوردگی پنل تلویزیون بر اثر نفوذ رطوبت ناشی از مواد پاک کننده به داخل پنل بروز پیدا می کند و موجب آسیب دیدگی اتصالات فلت های پنل می شود. حتی گاهی اتصالی پین های فلت ها باعث انتقال خرابی به برد تی کان هم می شود که در این صورت باید این قطعه را نیز ترمیم یا تعویض کرد. ایجاد نوارهای تیره یا روشن در سطح تصویر، ایجاد نوارهای تیره یا روشن بدون تصویر در زیر نوار، دو نیمه شدن تصویر، نگاتیو شدن تصویر یا تغییر فاز رنگها، ایجاد خطوط باریک رنگی یا سیاه و سفید و مواردی از این دست، عمده مشکلاتی هستند که بر اثر آبخوردگی تلویزیون ایجاد می شوند.

بهترین روش  برای تعمیر تلویزیون ال جی یا هر برندی دیگری در صورت آبخوردگی پنل، تعویض فلتهاست. البته گاهی شدت خرابی پنل به اندازه ای است که تنها با تعویض این قطعه می توان مشکل را حل  کرد؛ هرچند که تعویض پنل، فرایندی بسیار هزینه بر است و بسیاری از کاربران از انجام آن صرف نظر می کنند!

تعمیر پیکسل سوختگی تلویزیون ال جی

مشاهده نقاط رنگی ثابت در صفحه تلویزیون، وجود خطوط رنگی و تغییر نگ در مناطق خاص از نشانه های پیکسل سوختگی است. این ایراد اغلب به دلیل استفاده زیاد از تلویزیون، ثابت ماندن زیاد تصویر، تنظیمات نامناسب کنتراست و نور و عمر بالای تلویزیون رخ می دهد. زمانی که تکنسین تعمیر تلویزیون ال جی دستگاه شما را بررسی کند، بهترین روش تعمیر مشخص خواهد شد. اغلب اگر پیکسل سوختگی گسترده نباشد، مشکل با تعویض پیکسل های معیوب حل می شود، اما اگر کل صفحه را فراگرفته باشد، باید در فکر صفحه نمایش جدید باشید.

تعمیر اسپیکر تلویزیون ال جی

اسپیکر تلویزیون ممکن است به دلایل آبخوردگی و رطوبت، جریان برق بالا، ضربه و ایراد در قطعات داخلی دچار خرابی شود. تکنسین‌های ماهر و متخصص نمایندگی ال جی، می توانند بهترین خدمات تعمیر اسپیکر تلویزیون را ارائه دهند. با توجه به آگاهی کاملی که از سیستم های صوتی تلویزیون ال جی دارند، این تکنسین ها مشکلات و عیب های احتمالی را با دقت بررسی کرده و تشخیص می دهند. آنها با استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته، عیوب صوتی تلویزیون را بررسی و تعمیر می کنند. از جمله مشکلات رایج در اسپیکرهای تلویزیون ال جی می توان به کاهش حجم صدا، نویز زیاد هنگام پخش صدا، صدای خراب و غیره اشاره کرد. تکنسین ها با استفاده از تجربه و دانش فنی، این مشکلات را تعمیر و اسپیکر را به حالت عملکرد بهینه برمی‌گردانند. همچنین، آنها نیز می‌توانند اسپیکرهای قدیمی را با اسپیکرهای جدید و با کیفیت‌ تر جایگزین کنند، تا تجربه تماشای تلویزیون را برای مشتریان بهبود بخشند.

عیب یابی و رفع مشکلات تلویزیون ال جی

رفع عیب وجود صدا در تلویزیون اما تصویر ندارد/عیب یابی نداشتن تصویر صدا در ورودی IV تلویزیون ال جی/عیب یابی هاله رنگین کمانی در تلویزیون ال جی/بر طرف کردن خطهای پر نور سفید بر روی تصویر تلویزیون ال جی/تعمیر و عیب یابی سوختن پاور تلویزیون ال جی/تعمیر قطع شدن یکدفعه تصویر و سپس صدا و تصویر تلویزیون ال جی/عیب یابی و تعمیر حرکت آرام تصویر از بالا به پایین در تلویزیون ال جی/

عیب یابی و تعمیر جمع شدن تصویر از پایین در تلویزیون ال جی  عیب یابی و تعمیر تصویر به صورت سیاه  و سفید همراه با خطوط برگشتی در تلویزیون ال جی/عیب یابی و تعمیر ورتیکال در تلویزیون ال جی/عیب یابی و تعمیر خطوط برگشتی تصویر تلویزیون ال جی/عیب یابی و تعمیر نداشتن صدا در تلویزیون ال جی/

روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون ال جی

مشکل روشن و خاموش شدن تلویزیون ال جی بیشتر در سری LN تلویزیون‌های ال جی دیده می‌شود به گونه‌‌ای که تلویزیون خود به خود خاموش شده و مجدداً روشن می‌شود. منشأ این مشکل در خرابی برد پاور تلویزیون ال جی است چراکه برد پاور تلویزیون تامین‌کننده ولتاژ مورد نیاز برای قطعات تلویزیون است از این‌رو نقش بسزایی در روشن شدن تلویزیون دارد؛ بدیهی است که خرابی این قطعه موجب روشن نشدن تلویزیون ال جی یا روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون شود.

  •  وجود خطوط عمودی یا افقی بر روی صفحه مانیتور تلویزیون به دلیل مشکلاتی است که در بخش پنل ایجاد شده است.
  • تنها راه‌حل موجود جهت رفع آسیب مانیتور تلویزیون ال جی به دلیل برخورد با یک شی، تعویض مانیتور با یک مانیتور جدید و اورجینال می‌باشد.
  • در صورت خیس شدن تلویزیون می‌بایست بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و از روشن کردن مجدد آن خودداری کنیم.
  • نمایندگی ال ای دی ال جی در شهر قم

  • دیر روشن شدن تلویزیون ال جی اولین مشکل رایج در تلویزیون های ال جی است که بروز این اختلال بیشتر به دلیل وجود مشکلاتی در برد تغذیه می‌باشد.
  • کم‌ نور شدن ال سی دی مربوط به بک‌لایت و یا برد اینورتر دستگاه است.
  • وجود مشکل خاموش شدن تلویزیون ال جی بیشتر مربوط به برد پاور تلویزیون و خرابی آی‌سی‌های سازنده ولتاژ برد پاور می‌باشد.

قطع شدن تلویزیون ال جی در حالیکه صدا دارد

گاهی اوقات تصویر تلویزیون ال جی درحالیکه صدا دارد قطع می‌شود این مشکل نیز بیشتر در تلویزیون‌های سری LN ال جی دیده شده است که به خرابی بک لایت تلویزیون ال جی اشاره دارد. بک لایت تلویزیون همان نور پس‌زمینه‌ای است که امکان نمایش تصاویر در تلویزیون را فراهم می‌کند.

بنابراین خرابی این قطعه موجب قطع شدن تصویر تلویزیون یا حتی تیره شدن تصویر تلویزیون می‌شود. در برخی از مدل‌های تلویزیون ال جی امکان تعمیر بک لایت وجود ندارد و باید آن را به طور کامل تعویض کرد. تکنسین‌های نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی با عیب‌یابی دقیق بک لایت تلویزیون درصورتی که امکان تعمیر آن وجود داشته باشد، پروسه تعمیرات تخصصی بک لایت تلویزیون را آغاز می‌کنند اما در غیر این صورت مجبور به تعویض بک لایت تلویزیون می‌شوند.

کم نور شدن صفحه ی نمایش تلویزیون ال جی

تلویزیون دستگاه پر مصرفی است که همواره در معرض خطر استهلاک قرار دارد. این استفاده ی طولانی مدت و وجود استهلاک دلیل اصلی کم نور شدن نمایشگر دستگاه است. برای برطرف سازی این وضعیت ساختار کلی تلویزیون مورد بررسی قرار می گیرد. خرابی بک لایت و یا بی خاصیت شدن فسفر موجود در داخل تلویزیون از میزان روشنایی ایده آل نمایشگر می کاهد. فراموش نکنید که با به تاخیر افتادن تعمیر تلویزیون ال جی در راستای ترمیم میزان روشنایی نمایشگر باعث سرایت خرابی از قطعه ای به قطعه ی دیگر خواهید شد. با استفاده از سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تی وی مانیتور طی مدت زمان کوتاهی نور تلویزیون بازگردانی می شود.

داغ شدن تلویزیون

از جمله مشکلاتی که تکنسین های تعمیر تلویزیون ال جی برای برطرف کردن آن اقدام می کنند، داغ شدن تلویزیون است. مدل تلویزیون در این رابطه نقش اصلی را ایفا می کند. به این ترتیب که تلویزیون های ال سی دی به دلیل استفاده از لامپ های فلورسنت داغ می شوند. اما ال ای دی ها به دلیل بهره مندی از بک لایتی با لامپ LED، به ندرت دچار چنین ایرادی می شوند. این مشکل در تلویزیون های پلاسما بسیار رایج تر است و علت آن، تولید نور در پلاسما توسط پیکسل های نمایشگر است. بهترین کار برای رفع مشکل داغ شدن تلویزیون، تعمیر یا تعویض پنل و بک لایت است.

گیر کردن تصویر بر روی حالت استندبای تلویزیون ال جی

اگر تصویر تلویزیون ال جی به صورت اتوماتیک در حالت استندبای قرار بگیرد، احتمالا یک نقص فنی درون ساختار داخلی دستگاه وجود دارد. اغلب اوقات حالت استندبای هشداری برای اطلاع رسانی حضور ایرادات فنی در تلویزیون است. خرابی مین برد، برد پاور و یا مدارهای ریز و درشت داخل تلویزیون دلایل اصلی گیر کردن آن بر روی حالت استندبای می باشند. در چنین شرایطی دستگاه را خاموش کنید و برای تعمیر تلویزیون ال جی با نمایندگی رسمی ال جی تماس حاصل فرمایید.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

خاموش شدن تلویزیون به شکل ناگهانی و خود به خودی، بسیار نگران کننده است و در بیشتر موارد، به دلیل خرابی مین برد، فرسودگی قطعات برد اصلی، استفاده از کابل HDMI نامرغوب، فلش مموری یا هارد اکسترنال ویروسی، نوسان برق و خرابی آی سی برد پاور و … ایجاد می شود. تعمیر تلویزیون ال جی در این شرایط، منوط به عیب یابی دستگاه و ترمیم یا تعویض مین برد می باشد.

سوالات متداول تلویزیون ال جی

تعمیرات ال جی نیازمند آشنایی با قطعات سخت افزاری و ویژگی های نرم افزاری محصولات مختلف ال جی می باشد. دراین قسمت می توانید رایج ترین مشکلات و سوالات مطرح شده ازسوی کاربران را مطالعه نمایید. پاسخ گویی به پرسش ها به صورت تخصصی بوده و کارشناسان مرکز پس از انجام بررسی های لازم به پاسخگویی آن پرداخته اند. مرکز تعمیرات ال جی همواره به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده است.


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 40
  • 18
  • 34
  • 13
  • 774
  • 5,007
  • 23,819
  • 62,772
  • 18,093