نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی در قم |09193056404-025336645610

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی در قم |09193056404-025336645610

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی در قم

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی در قم

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی در قم

شایع ترین عیب ال ای دی های ال جی

مشگل رنگ در ال سی دی های ال جی

یکی از عیب های متداول که در تلویزیون های ال سی دی ال جی به وجود می آید ایراد در رنگ تصویر است و عیب یابی آن ها تقریبا مشکل است.عیب های رنگ در ال سی دی های ال جی متعدد هستند،مانند حالت رنگین کمان پیدا کردن(پخش شدن رنگ در صفحه نمایش ) از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی (قرمز،آبی،سبز)

به وجود آمدن خطوط افقی یا عمودی در صفحه نمایش ،به هم ریختگی رنگ و …

تجربه ثابت کرده است مشکلات رنگ در مانیتور ها ،در صورتی که منبع تغذیه ،برد اینورتر و بک لایت ها سالم باشد به مواردی چون مادر برد و برد کنترلر (پنل LCD) مربوط است.تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی سامسونگ ال جی و سونی در منزل و محل شما .

دلایلی  که باعث شکستن پنل LCD می شود

پنل LCD به دلایل مختلفی ممکن است بشکند.معولا به خاطر سقوط از روی میز و رها شدن از دست ،هنگام حمل و نقل این اتفاق می افتد.گاهی اوقات ممکن است به دلیل وارد کردن فشار بیش از حد به آن هنگام تمیز کردن نیز بشکند.

آیا امکان تعمیر پنل LCD شکسته وجود دارد؟

توجه داشته باشيد هيچ روشي براي تعمير پنل LCD شکسته وجود ندارد و تنها راه براي تعمير آن تعويض پنل شکسته با يک پنل جديد است.کريستال مايعي که ممکن است از پنل LCD شکسته خارج شود فوق العاده سمي است و برخورد آن با چشم و دهان خطرناک است.تعمير تلويزيون ال جی با قطعات اصلی

چند مورد از خرابی های شایع  ال سی دی و ال ای دی ال جی

تعمیر دستگاه های مدل 42LN5420 و 47LN5420

تلویزیون های سری LN بیشتر در قسمت پاور و بک لایت دچار خرابی می شوند به این صورت که صدا دارند ولی تصویر ندارند که عیب در منزل و محل شما برطرف و به مدت سه ماه ضمانت می شود. این مدل که خرابی بک لایت در آنها شایع است نیاز به تغیراتی بر روی بردها می باشد که مشکل برطرف شود و خرابی تکرار نشود تمامی تغیرات و تعمیرات در منزل شما انجام می شود. تعمیر تلویزیون با قطعات اصلی و فابریک همان انجام می شود. تعمیرات با ال ای دی های فابریکی با عمر بالا انجام می شود سعی ما انجام بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. قیمت تعمیر بک لایت بستگی به مدل و سایز تلویزیون دارد.

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی در قم

تلویزیون خود به خود خاموش شد:ین عیب بیشتر به دلیل نوسان برق می باشد و در بیشتر موارد برد پاور خراب می شود. تلویزیون های جدید به دلیل اینکه با ولتاژ بسیار پایین کار می کنند احتمال خرابی در برد مین نیز هست که باید مورد بررسی قرار بگیرد.تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. تلویزیون های ال ای دی ال جی نیز به علت خرابی دستگاه های ورودی که به آنها متصل می شود باعث از کار افتادن مین برد تلویزیون می شود که در بیشتر موارد باعث سوختگی cpu تلویزیون می شود و در این موارد باید برای تعمیر تلویزیون برد مین تعویض شود. برای اطلاع بیشتر سایت تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کنید.

تلویزیون هنگام کار کردن هنگ می کند و خاموش و روشن می شود

هنگ کردن تلویزیون بیشتر مربوط به برد مین می باشد. خرابی برد مین ال سی دی های ال جی قابل تعمیر می باشد که در منزل انجام می شود و برد تلویزیون های ال ای دی ال جی هم در اکثر موارد تعمیر می شوند. تعمیرات مین برد از شهراستان نیز پذیرفته می شود.

 ال ای دی مدل 42lw5700 و 47lw5700

تلویزیون های ال جی به مدل lw که بیشتر روی حالت استند بای می مانند این مشکل از برد مین می باشد که در 90 در صد موارد برد مین قابل تعمیر می باشد و تعمیر تلویزیون با ضمانت سه ماهه انجام می شود تعمیرات به صورت تخصصی و جز به جز انجام می شود که کمترین هزینه را برای مشتری داشته باشد. تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی در منزل و محل شما. تعمیرات با قطعات اصلی و فابریکی مدل دستگاه شما. تعمیرات با پیشترفته ترین دستگاهای تعمیر برد انجام می شود.

خرابی تلویزیون های 42Led5600

تلویزیون های ال جی به مدل led نیز روی حالت استندبای می مانند و در بعضی موار ورودی Hdmi آنها از غیر فعال می شود. یه مشکل دیگر در مدل تلویزیون ها نبودن سیگنال می باشد که این مشکل هم از برد مین می باشد و تعمیر تلویزیون در منزل و محل شما با ضمانت سه ماهه انجام می شود. تعمیرات به صورت تخصصی و با قطعات اصلی و فابریکی دستگاه شما انجام می شود. همکاران محترم ریبال مین بردهای led5600 پذیرفته می شود.

تلویزیون های سری LA

این مدل تلویزیون نیز مانند سری LN بیشتر در قسمت بک لایت دچار خرابی می شوند که با تغییراتی که انجام می شود باعث جلوگیری از خرابی دوباره تلویزیون می شود. تعمیرات تلویزیون با قطعات اصلی و با ضمانت انجام می شود و تمامی خدمات در منزل و محل مشتری انجام می شود. ایه مشکل دیگر در تلویزیون های ال جی سری LA به وجود می آید خرابی مین برد تلویزیون می باشد که معولا روی آرم ال جی می ماند و در بعضی موارد تلویزیون به حالت استند بای می رود. تلویزیون های این سری دارای امکانات زیادی می باشند مانند سه بعدی و اسمارت و کیفیت بالای تصویر. قیمت تعمیر بک لایت تلویزیون های این مدل بستگی به میزان سوختگی ال ای دی ها و سایز تلویزیون متغییر است.

مشکل استندبای رفتن تلویزیون های 42la6600 

این خرابی به این صورت است که دستگاه به حالت استند بای می رود و با روشن کردن تلویزیون چراغ پاور تلویزیون چشمک می زند ولی صدا و تصویر ندارد. معمولا این مشکل مربوط به برد مین تلویزیون می باشد و برد در اکثر موارد قابل تعمیر است. تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود.

تعمیر ال سی دی ال جی معروف به اسکارلت 42lg60r و 42lh700

تلویزیون هال ال سی دی ال جی معروف به اسکارلت که حدود چندین سال از عمر آنها می گذره تلویزیون های بسیار با کیفت و دارای مدیریت زمان می باشند. معولا خرابی این نوع تلویزیون ها خاموش و روشن شدن هنگام کار می باشد که در بعضی از مواقع صدای تلویزیون قطع می شود و هنگ می کنند که این مشکل مربوط به برد مین تلویزیون می باشد که در اکثر موارد برد مین قابل تعمیر می باشد و تعمیرات با قطعات اصلی انجام می شود و نگرانی برای برگشت به این عیب وجود ندارد. تعمیرات با ضمانت نامه کتبی انجام می شود که بعد از تعمیر تلویزیون به مشتری تحویل داده می شود.

مشکل بک لایت در این نوع دستگاه شایع می باشد و در این مدل نیز این مشکل وجود دارد. تعمیر بک لایت در این مدل تلویزیون بسیار دشوار است و باید توسط افراد متخصص صورت گیرد در صورتی که این کار توسط افراد غیر متخصص انجام شود باعث لک افتادن در تلویزیون می شود. تعمیر بک لایت با ال ای دی های اصلی و فابریکی همین مدل انجام می شود و بعد از تعمیر مشکلی که باعث خرابی بک لایت شده است برطرف می شود. تعمیر بک لایت در منزل انجام می شود

از عیب های شایع این سری از این دستگاه ها از کار افتادن ورودی Hdmi می باشد که از برد مین می باشد که در بعضی موارد برد تعمیر و در مواردی نیز برد باید تعویض شود که تعویض برد با هزینه پایین انجام می شود و به مدت سه ماه ضمانت می شود.

پاکشدن حافظه تلویزیون

یه مشکل دیگر که در این مدل تلویزیون های رسیور دار این مدل اتفاق می افتد مشکل در پاک شدن حافظه تلویزیون می باشد که بعد از خاموش و روشن کردن تلویزیون برنامه ریزی تلویزیون بهم می خورد که باید دوباره تنظیم شود.

تعمیر تلویزیون ال جی مدل 42lb6900 و 42lb6700

این مدل تلویزیون ها بیشتر در قسمت بک لایت دچار خرابی می شوند به این صورت که بعد از روشن کردن تلویزیون یک لحظه لوگوی ال جی می آید و تصویر قطع می شود. در بعضی مواقع قبل از قطع شدن کامل تصویر سمت راست تلویزیون یک لکه سیاه ایجاد می شود و بعد از چند ماه کل تصویر سیاه می شود.  تعمیر بک لایت این مدل تلویزیون ها با قطعات اصلی و با ضمانت انجام می شود. در بعضی از موارد این خرابی از برد پاور تلویزیون می باشد که تعمیر برد در منزل انجام می شود.

تلویزیون های ال ای دی ال جی مدل 42LH597

مشکل عمده این نوع تلویزیون ها خاموش و روشن شدن تلویزیون ها می باشد که این مشکل از مین برد تلویزیون می باشد و مین برد در بیشتر موارد قابل تعمیر می باشد تعمیرات با قطعات اصلی و ضمانت انجام می شود.

تلویزیون مدل ال جی 49lh510

در این مدل تلویزیون  برد پاور به صورت آداپتور می باشد و تمام ولتاژ ها توسط یک آی سی رگولاتر پخش می شود به همین دلیل احتمال خرابی برد مین زیاد می باشد. در صورتی که آی سی روگولاتور دچار خرابی شود ولتاژ زیاد وارد برد مین می شود و باعث خرابی برد می شود و برای تعمیر تلویزیون باید برد مین کامل تعویض شود.

تلویزیون مدل ال جی 42lf549v

در این مدل تلویزیون ها خرابی در قسمت برد مین می باشد به این صورت که تلویزیون خود به خود خاموش و روشن می شود. یک خرابی دیگر که در این مدل تلویزیون ها وجود دارد پاک شدن حافظه تلویزیون با هر خاموش و روشن می باشد که این خرابی نیز از برد می باشد که تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود.

تلویزیون مدل 42lb552v

این مدل تلویزیون دارای رسیور داخلی می باشد و مشکل این تلویزیون ها پاک شدن برنامه تلویزیون بعد از خاموش و روشن کردن تلویزیون می باشد که این عیب مربوط به برد مین تلویزیون می باشد و برد مین قابل تعمیر است و تعمیرات در منزل انجام می شود.

تلویزیون مدل 42lj510

این مدل تلویزیون در دو مدل با رسیور و بدون رسیور می باشند که در اکثر موارد مین برد تلویزیون خراب می شود و مین برد قابل تعمیر می باشد. تعمیرات مین برد با قطعات اصلی و ضمانت انجام می شود. در مدل تلویزیون های رسیور سر خود که معمولا آی سی حافظه خراب می شود و با تعویض آی سی مشکل برطرف می شود.

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی در قم

 تلویزیون ال جی سری LM:

این مدل تلویزیون که در اکثرا سه بعدی می باشند و داری وضوح تصویر بالای هستند خرابی کمتری نسبت به بقیه مدل ها دارند. یکی از عیب های شایع این مدل تلویزیون خرابی مین برد تلویزیون می باشد که در اکثر موارد به خاوش شدن تلویزیون همراه است و بهترین راه حل تعویض مین برد می باشد. یکی دیگر از خرابی های این مدل بک لایت تلویزیون می باشد که مشکل در اکثر تلویزیون های ال ای دی وجود دارد. بک لایت این مدل به صورت خطی می باشد و بهتر است برای تعمیر بک لایت به صورت کامل تعویض شود.

 تلویزیون ال جی مدل 43uj651

این مدل تلویزیون دارای رزولیشن تصویر بالای هستند و جز جدید ترین تلویزیون های حال حاضر هستند. خرابی این مدل تلویزیون بیشتر در قسمت مین برد می باشد و یک از دلایل خرابی می تواند استفاده از سیم آنتن نا مرغوب باشد که باعث اتصالی شده و تلویزیون را از کار می اندازد. در بعضی از مواقع که cpu مین برد خراب نشده باشد برد قابل تعمیر است در غیر این صورت مین برد باید تعویض شود.

علت سیاه شدن تصویر تلویزیون 

یکی از مهمترین دلایل سیاه شدن صفحه تلویزیون خرابی بک لایت تلویزیون می باشد و این خرابی بیشتر در تلویزیون های ال ای دی اتفاق می افتد و این خرابی بیشتر به علت هماهنگ نبودن ولت پاور با ال ای دی های تلویزیون می باشد و باید بعد از تعمیر تلویزیون این مشکل برطرف شود که خرابی تلویزیون دوباره تکرار نشود.

تلویزیون سری LD

تلویزیون های سری LD این مدل تلویزیون ها بیشتر در قسمت مین برد  دچار خرابی می شوند و در بعضی موارد برد تلویزیون تعمیر می شود و در مواردی که CPU برد سوخته باشد باید مین برد تلویزیون تعویض شود و تمامی تعمیرات در منزل و محل مشتری انجام می شود. تعمیرات به ضمانت سه ماهه انجام می شود.

خرابی در تلویزیون های ال جی سری C

عیب های شایع این سری از تلویزیون های ال جی خرابی در قسمت پاور تلویزیون ها می باشد که بعد از خاموش کرد تلویزیون دیگر روشن نمی شود که در 80 درصد موارد برد پاور قابل تعمیر می باشد و نیازی به تعویض برد پاور نمی باشد تعمیر برد در منزل و یا محل مشتری انجام می شود با ضمانت سه ماهه.

خرابی تلویزیون های ال سی دی ال جی سری B

عیب های شایع این سری از تلویزیون های ال سی دی ال جی قطع و صل کردن می باشد که گاهی اوقات تلویزیون روشن می شود و گاهی روشن نمی شود. برای تعمیر برد مین باید تعویض شود و در بعضی موارد برد مین تعمیر می شود .

نمایندگی تعمیر ال ای دی ال جی در قم

تلویزیون های سری LF

خرابی این سری از تلویزیون ها بیشتر در قسمت بک لایت تلویزیون می باشد که تعمیرات بک لایت تلویزیون در محل مشتری انجام می شود.این سری از تلویزیون ها که دارای ریسیور می باشند در بعضی موارد دچار خرابی قسمت حافظه می شوند و پس از هر بار خاموش و روشن شدن تلویزیون باید تنظیمات تکرار شود. تعمیرات با ضمانت سه ماهه انجام می شود. تلویزیون های مدل 42lf510 معولا دچار خرابی اینورتر تلویزیون می شوند که در بعضی موارد برد قابل تعمیر می باشد. این مشکل به این صورت است که برد به حالت استند بای می رود و تغییر حالت نمی دهد.

تلویزیون ال سی دی مدل 42lcd460

مشکل شایع این مدل تلویزیون ها خاموش و روشن شدن هنگام کارکردن می باشد معمولا این مشکل از مین برد تلویزیون می باشد که برد قابل تعمیر است. در موارد کم خرابی از بک لایت تلویزیون می باشد که تعمیر بک لایت در منزل انجام می شود.

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی 

خاموش شدن تلویزیون های ال جی به دلایل مختلفی می تواند باشد که در مدل های مختلف متفاوت است به طور مثال خاموشی ناگهانی تلویزیون های ال ای دی ال جی سری lw مربوط به برد مین آنها می باشد که برد قابل تعمیر می باشد. خاموشی ناگهانی تلویزیون های ال سی دی ال جی در بیشر موارد مربوط به برد پاور می باشد که برد پاور قابل تعمیر می باشد. خاموشی ناگهانی تویزیون ال جی به مدل 42led5600 مربوط به برد مین می باشد. تلویزیون های ال ای دی ال جی معولا دچار خرابی تصویر می شوند که بعد از روشن کردن تلویزیون اتفاق می افتد. تلویزیون های جدید نیز دچار این مشکل می شوند و این مشکل بیشتر در تلویزیون های lf , uf اتفاق می افتد که در اکثر موارد مربوط به برد مین تلویزیون می باشد.

تلویزیون دیر روشن می شود

مشکل دیر روشن شدن در اکثر موارد از خرابی برد پاور می باشد که در بیشتر موارد برد  پاور قابل تعمیر می باشد و نیازی به تعویض برد نمی باشد. در موارد اندک این عیب از برد مین نیز می تواند باشد.تعمیرات تلویزیون ال سی دی ال جی در منزل و محل شما.

تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 17
  • 9
  • 28
  • 10
  • 278
  • 4,644
  • 23,261
  • 61,882
  • 17,789