نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در بلوار امین قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در بلوار امین قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در بلوار امین قم

باید اشاره داشت که تعمیر تلویزیون ال جی در نمایندگی توسط تکنسین‌هایی انجام خواهد شد. تمامی این تکنسین‌ها مهارت و تجربه بسیار بالایی در این زمینه داشته‌اند. لازم به ذکر است که تعمیرکاران تلویزیون ال جی تلویزیون شمارا با استفاده کردن از ابزار و شیوه‌های نوین تست و عیب‌یابی خواهند کرد. این مجموعه اجزای خراب‌شده را تعمیر خواهند کرد و در هنگام نیاز آن‌ها را با نمونه‌های جدید و اورجینال جایگزین کرده. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام مشکلات و ایرادات تلویزیون ال جی خود از نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در بلوار امین قم کمک بخواهید.

تعمیرات تلویزیون ال جی در بلوار امین قم

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در بلوار امین قم

ناگهانی تلویزیون ال ای دی ال جی خاموش می‌شود

متداول‌ترین مشکل در تلویزیون ناگهان خاموش می‌شود. در کل تلویزیون به‌صورت ناگهانی خاموش می‌شود و در حالت استند بای خواهد رفت. ممکن است این مشکل براثر فرسودگی قطعات رخ‌داده باشد. همچنین درزمانی که تلویزیون روشن نمی‌شود بهتر است تا کابل اچ دی ام آی را نیز چک کنید. هنگامی‌که کابل اچ دی ام آی تقلبی باشد در این شرایط می‌تواند به برد دستگاه آسیب وارد کند. درنتیجه باید از کابل اورجینال استفاده شود. اضافه بر این مورد خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون می‌تواند به خاطر نوسانات برق و سوختن آی سی برد پاور ایجادشده باشد. همچنین ممکن است خراب بودن مدار استند بای و وصل کردن فلش ویروسی به تلویزیون و غیره رخ‌داده باشد. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام مشکلات و ایرادات تلویزیون ال جی خود از نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در بلوار امین قم کمک بخواهید.

تلویزیون ال ای دی ال جی دچار پرش تصویر شده است

هنگامی‌که تصویر تلویزیون پشت سر هم دچار پرش شده باشد. در این مواقع یعنی تلویزیون یک مشکلی پیداکرده است. اکثراً در این شرایط مشکل از مین برد و خرابی پنل خواهد بود. همچنین ممکن است مشکل پاور و ضعیف بودن لامپ ال ای دی تلویزیون و موارد دیگر رخ‌داده باشد. بر این اساس لازم است تا هر یک از این مواردی که گفته شد به‌طور دقیق چک و موردبررسی قرار بگیرد. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام مشکلات و ایرادات تلویزیون ال جی خود از نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در بلوار امین قم کمک بخواهید.

تعمیرکار تلویزیون ال جی در بلوار امین قم

تصویر تلویزیون ال ای دی ال جی دچار ترکیب شدن و مبهم رنگ‌ها شده

ممکن است در بعضی مواقع زمان تماشای تلویزیون متوجه شوید که رنگ‌ها به‌هم‌ریخته‌اند. به‌طور مثال دورنگ مختلف را به یکرنگ مشاهده شود. حتی ممکن است که نوشته‌ها و حروف لاتین را به شکل غیر واضع یا به‌صورت هاشور زده‌شده مشاهده شود. در این شرایط به‌احتمال خیلی زیاد پنل یک مشکلی پیداکرده است. همچنین به‌احتمال‌زیاد نیاز خواهد داشت تا پنل را تعویض کنید. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام مشکلات و ایرادات تلویزیون ال جی خود از نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در بلوار امین قم کمک بخواهید.

تلویزیون ال ای دی ال جی قسمتی از تصویر را کم‌نور یا پرنور نشان می‌دهد

می‌توان اشاره داشت به یکی دیگر از مشکلات متداول در تلویزیون. ممکن است در تلویزیون شما دچار پرنور بودن یا کم‌نور بودن بخش‌هایی در تصویر باشد. در کل این مشکل اکثراً به خاطر خرابی بک لایت رخ خواهد داد. به بیانی دیگر مشکل به علت برخورد TFT به مانیتور تلویزیون اتفاق افتاده است. در این شرایط لازم است تا بک لایت دستگاه تعویض شود. منتها اگر امکان تعویض بک لایت وجود نداشته باشد در این مواقع لازم است پنل را تعویض کنید. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام مشکلات و ایرادات تلویزیون ال جی خود از نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در بلوار امین قم کمک بخواهید.

 

تلویزیون ال ای دی ال جی دچار مشکل صدا شده است

هنگامی‌که تلویزیون صدا نداشته باشد لازم است مواردی را بررسی کنید. مانند وصل بودن درست کابل اچ دی ام آی به تلویزیون و همچنین وصل بودن هدفون یا رسیور به دستگاه باید چک شوند. همین‌طور بهتر است تا تنظیمات صدا نیز بررسی کنید. ممکن است لازم باشد کابل‌های صوتی را هم موردبررسی قرار دهید. هنگامی‌که نسبت به‌سلامت آن‌ها مشکوک بودید در این شرایط باید کابل‌های صوتی را تعویض کنید. شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام مشکلات و ایرادات تلویزیون ال جی خود از نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در بلوار امین قم کمک بخواهید.

تعمیرات ال ای دی ال جی در بلوار امین قم

تلویزیون ال ای دی ال جی چه زمانی نیاز به تعمیر خواهد داشت؟

هنگامی‌که تصویر تلویزیون دارای پرش شده باشد.

هنگامی‌که اختلاف بین رنگ‌ها در تصویر تلویزیون مشخص نبوده.

هنگامی‌که بخشی از تصویر پرنور و بخش دیگر دارای نور کمی بوده است.

هنگامی‌که تصویر تلویزیون بی‌کیفیت شده باشد.

هنگامی‌که تصاویری مانند ابر سفید درون تصویر مشاهده می‌شود.

هنگامی‌که پیکسل‌های روی صفحه گیرکرده باشد.

هنگامی‌که یک تصویر به شکل موقت روی تلویزیون ثابت باقی‌مانده است.

هنگامی‌که رنگ‌ها اشتباه مشاهده می‌شوند.

هنگامی‌که رنگ مشکی خاکستری دیده شود.

هنگامی‌که حداقل رزولوشن در تلویزیون نمایش داده نخواهد شد.

هنگامی‌که تلویزیون روشن نمی‌شود.

هنگامی‌که تلویزیون صدا نداشته باشد.

هنگامی‌که صدا دارد منتها تصویر ندارد.

هنگامی‌که صدا با تأخیر می‌آید.

هنگامی‌که دستگاه به WIFI اتصال داده نمی‌شود.

شما می‌توانید جهت برطرف کردن تمام مشکلات و ایرادات تلویزیون ال جی خود از نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در بلوار امین قم کمک بخواهید.

تعمیرات ال سی دی ال جی در بلوار امین قم

نکات مهم تلویزیون ال ای دی ال جی

جهت افزایش کارایی بالا و بردن عمر تلویزیون ال جی توصیه می‌شود نکات زیر را در زمان استفاده از تلویزیون رعایت شود.

1-باید تلویزیون را در مکانی قرارداد که از نور مستقیم آفتاب دور باشد. تا جای که امکان دارد نور کمتری روی صفحه تلویزیون تابیده شود.

2-باید تلویزیون را در مکانی قرار داده شود که از دستگاه‌های حرارتی و رادیاتورها و همچنین رطوبت دور باشد.

3-باید مراقب باشید که سوراخ‌های تهویه پشت تلویزیون پوشانده نشود. زیرا تبادل حرارتی باید به‌راحتی انجام شود.

4- باید تلویزیون را بافاصله مناسبی از دیوار قرار داده شود. زیرا گردش آزادانه هوا به‌راحتی باید انجام شود.

5-نباید تلویزیون را با پارچه خیلی خیس و تمیزکننده‌های شیمیایی تمیز کنید. ممکن است این کار سبب آسیب رساندن به پنل تلویزیون شما شود.

6-باید از وارد شدن هرگونه ضربه به تلویزیون خودداری شود. مخصوصاً تلویزیون‌های ال ای دی که ظرافت زیادی دارند.

7-باید برای جلوگیری کردن از آسیب‌های ناشی از نوسان مواردی رعایت شود. برای جلوگیری کردن از یک محافظ و یا ترانس استفاده شود.

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 13
  • 6
  • 43
  • 20
  • 310
  • 1,334
  • 24,080
  • 64,066
  • 18,621