نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در پردیسان قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در پردیسان قم |09127384085-02536645610

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پردیسان قم

برای تعمیر تلویزیون ال جی خود می‌توانید از مجموعه ما کمک بخواهید. زیرا این مجموعه با داشتن به‌روزترین دستگاه‌ها و داشتن تکنسین‌های ماهر و حرفه‌ای می‌تواند بهترین نتیجه را برای تلویزیون ال جی به همراه داشته باشد. برای برطرف کردن تمامی اشکالات و معیوب بودن تلویزیون خود می‌توانید از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پردیسان قم کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در پردیسان قم

 

متداول‌ترین مشکلات و خرابی‌های تلویزیون ال ای دی ال جی چیست؟

باید اشاره داشت که ال جی یکی از برندهای معروف محسوب می‌شود. این برند درزمینه تولید لوازم صوتی و تصویری و همچنین لوازم برقی خانگی فعالیت دارد. محصولات ال جی در سراسر دنیا مورد استقبال قرارگرفته است. همچنین افراد زیادی از محصولات ال جی را خریداری کرده و استفاده می‌کنند. می‌توان اشاره داشت به یکی از محصولات صوتی و تصویری این شرکت تلویزیون ال جی بوده است. این برند در کشور ما در خانه‌های زیادی وجود داشته است. برای برطرف کردن تمامی اشکالات و معیوب بودن تلویزیون خود می‌توانید از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پردیسان قم کمک بخواهید.

تعمیرات تلویزیون ال جی در پردیسان قم

اولین: علت روشن نشدن تلویزیون ال ای دی ال جی.

می‌توان اشاره داشت به یکی از متداول‌ترین خرابی‌ها و مشکلات تلویزیون ال جی مشکل روشن نشدن دستگاه است.
1-در مرحله اول برق تلویزیون را چک کنید و از رسیدن برق به تلویزیون مطمئن شوید. در زمان چک کردن برق به تلویزیون مشکلی به وجود آید تلویزیون توانایی روشن شدن را نخواهد داشت.
2- در مرحله دوم ایراد سخت‌افزاری در تلویزیون ال‌جی نیز می‌تواند سبب بروز این مشکل شده است مشکلات دیگری مانند چشمک زدن چراغ پاور و روشن شدن خودبه‌خود تلویزیون و نمایش دادن لوگو رخ خواهد داد. همچنین خاموش شدن ناگهانی تلویزیون بعد از چند ساعت روشن ماندن ایجاد خواهد شد. همین‌طور برقراری تصویر برای لحظاتی کوتاه و خاموش شدن تلویزیون شوند.
3-در مرحله سوم هنگامی‌که تلویزیون توسط محافظ به برق متصل شده باشد. در این مواقع باید آن را به‌صورت مستقیم به پریز برق اتصال داده شود؛ زیرا ممکن است این مشکل به علت خرابی محافظ نیز باشد.
4-در مرحله چهارم هنگامی‌که تلویزیون بعد از روشن شدن تنها قادر به نمایش لوگو بوده باشد و سپس خاموش می‌شود. در این شرایط احتمالاً مین برد تلویزیون با مشکل روبرو شده است و باید تعمیر شود.
هنگامی‌که مطمئن شدید مشکل از برق تلویزیون نبوده. در این مواقع بهتر است برای بررسی‌های تخصصی با یک تعمیرکار متخصص تماس گرفته شود. برای برطرف کردن تمامی اشکالات و معیوب بودن تلویزیون خود می‌توانید از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پردیسان قم کمک بخواهید.

تعمیرات ال ای دی ال جی در پردیسان قم

دومین: به‌هم‌ریختگی رنگ‌ها در تلویزیون ال ای دی ال جی.

می‌توان گفت به‌هم‌ریختگی رنگ‌ها در تلویزیون یکی از مشکلات رایج در این‌گونه تلویزیون‌ها بوده است. در کل عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون نیاز به تخصصی داشته است. شایان‌ذکر است که حالت‌های گوناگونی که در رنگ‌ها به وجود می‌آید که هرکدام علت خاصی داشته است؛ مانند حالت رنگین‌کمانی و پخش شدن رنگ‌ها و همچنین از بین رفتن یکی از رنگ‌های اصلی و موارد دیگر که هرکدام نیاز به تعمیر خاصی داشته است. به‌طور مثال اول باید تغذیه بک لایت و برد اینورتر بررسی‌شده باشد. درزمانی که آن‌ها سالم بودن قطعات دیگری مانند مادربرد و پنل ال سی دی مورد چک کردن قرار خواهند گرفت. برای برطرف کردن تمامی اشکالات و معیوب بودن تلویزیون خود می‌توانید از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پردیسان قم کمک بخواهید.

تعمیرات ال سی دی ال جی در پردیسان قم

سومین: خطوط افقی یا عمودی در تلویزیون ال ای دی ال جی.

می‌توان اشاره داشت به یکی دیگر از مشکلات متداول در تلویزیون‌های ال جی.مانند دیده شدن خطوط افقی یا عمودی بر روی صفحه تلویزیون است. در کل علت به وجود آمدن این خطوط افقی یا عمودی به دلیل مشکلات فنی خواهد بود. همین‌طور وارد شدن ضربه به پنل تلویزیون رخ‌داده باشد. همچنین ایجاد فشار بر روی آن و عوامل دیگری مانند مشکل در کابل‌های گیرنده ایجادشده باشد. برای برطرف کردن تمامی اشکالات و معیوب بودن تلویزیون خود می‌توانید از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پردیسان قم کمک بخواهید.

چهارمین: نقاط سیاه‌رنگ بر روی تصویر در تلویزیون ال ای دی ال جی

در کل نقاط سیاه‌رنگی که بر روی تصاویر به وجود آمده پیکسل سوخته نیز گفته می‌شوند. این مشکل به علت نداشتن تأمین برق پیکسل توسط ترانزیستور به وجود خواهد آمد. در این شرایط پیکسل توانایی روشن شدن را نخواهد داشت؛ بنابراین تصویر سیاه باقی می‌ماند. ممکن است این مشکل به علت ضربه یا آسیب‌های فیزیکی که بر تلویزیون واردشده به وجود آمده باشد. لازم به ذکر است که این مشکل قابل‌حل نبوده و تنها باید پنل تلویزیون را تعویض کرد. برای برطرف کردن تمامی اشکالات و معیوب بودن تلویزیون خود می‌توانید از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پردیسان قم کمک بخواهید.

تعمیرکار تلویزیون ال جی در پردیسان قم

پنجمین: صدا دارد اما تصویر ندارد در تلویزیون ال ای دی ال جی

درصورتی‌که بک لایت در تلویزیون‌های ال جی دچار مشکل شود. در این مواقع موجب پخش نشدن صدا یا تصویر از تلویزیون خواهد شد. برای اینکه متوجه شوید که بک لایت در تلویزیون دچار مشکل شده است. هنگامی‌که چراغ پاور روشن است منتها تصاویر نور نداشته و تاریک بوده. در این شرایط چراغ‌قوه موبایل را بر روی صفحه تلویزیون بتابانید اگر تصویر کم‌رنگی را مشاهده کردید بک لایت خراب بوده است. منتها اگر هیچ تصویری را مشاهده نکردید به‌احتمال خیلی زیاد در پنل برد مدار با مشکل مواجه شده است باید برای برطرف کردن مشکل آن قطعه تعویض شود. برای برطرف کردن تمامی اشکالات و معیوب بودن تلویزیون خود می‌توانید از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پردیسان قم کمک بخواهید.

تعمیرات پلاسما ال جی در پردیسان قم

ششمین: علت دیر روشن شدن تلویزیون ال ای دی ال جی

به‌طور کل این اشکال به علت خراب بودن پاور یا برد تلویزیون پدیدار شده است. این مشکل در اکثر تلویزیون‌های قدیمی که چندین سال از عمر آن‌ها می‌گذرد دیده خواهد شد. دقت داشته باشید که تعمیرات تلویزیون خود را به دست هر فردی نسپارید. ممکن است تجربه لازم را در این زمینه نداشته باشد و سبب بروز مشکلات بیشتر شود. بنابراین برای رفع کردن این مشکل باید با مرکز یا نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی تماس بگیرید. برای برطرف کردن تمامی اشکالات و معیوب بودن تلویزیون خود می‌توانید از مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی در پردیسان قم کمک بخواهید.

 

مشاوره و تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 13
  • 6
  • 43
  • 20
  • 310
  • 1,334
  • 24,080
  • 64,066
  • 18,621