تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل |02536645610-09193056404

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل |02536645610-09193056404

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

 

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

 

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

تعمیر تلویزیون ال جی در قم

تعمیر تلویزیون ال جی در قم را چگونه انجام دهم؟ این سوالی ذهن شما است. نیاز دارید رفع عیب LED ال جی تان سریع، تخصصی، با ضمانت و در منزل انجام شود. تعمیر تلویزیون ال جی شما با قطعات اصلی و با قیمت مناسب انجام شود. تعمیرکار تلویزیون LG شما فردی آموزش دیده، با تجربه و مطمئن باشد. یافتن چنین امکاناتی از همیشه ساده‌تر است. با هم این شرایط را بررسی کنیم. ببینیم برای تعمیر تلویزیون ال جی در شهرقم چه نکات و شرایطی وجود دارد و برای هر ایراد ال جی چه کاری باید انجام داد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی مرجعی است که می توانید کلیه سرویس ها و خدمات حوزه تعمیرات این دستگاه را از بخش های مختلف آن دریافت نمایید. این مرکز در راستای عملی کردن شعار مشتری مداری و ارائه سرویس های بی نقص به کاربران، واحدهای تعمیرات را به پیشرفته ترین ابزار روز دنیا در حوزه تعمیرات تلویزیون lg مجهز کرده است. به سبب این اقدام و نیز بهره مندی از نیروهای زبده و کاربلد، نمایندگی تعمیرات تلویزیون به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیراتی شناخته می شود.

کارشناسان این مرکز پس از بررسی دقیق و عیب یابی تلویزیون، بخش های آسیب دیده آن را شناسایی می کنند. سپس ضمن ترمیم یا تعویض قطعات معیوب، عملکرد دستگاه را به حالت عادی باز می گردانند. گفتنی است تیم تعمیرات تلویزیون ال جی انواع مدل های تلویزیون این برند اعم از ال سی دی، ال ای دی، پلاسما و … را تحت پوشش خدمات ترمیمی خود قرار می دهند

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

تعمیر تلویزیون ال جی قم در محل

در انتهای مطلب شما هم برای ما بنویسید که چه نکاتی برای تعمیر تلویزیون مهم است. اگر نیاز هست تا با هم صحبت کنیم زنگ بزنید به نمایندگی تا مشکل تان را سریع‌تر حل کنیم.

تعمیر تلویزیون ال جی در محل، برای کاربرانی مناسب است که فرصت و شرایط مراجعه به تعمیرگاه را ندارند. شاید جالب باشد بدانید که منشأ بسیاری از خرابی های تلویزیون، ضربه هایی است که در حین جابجایی به آن وارد می شود. بنابراین بهتر است تلویزیون در محل ترمیم شده و جابجا نشود. تعمیر تلویزیون lg قم در محل به شما این امکان را می دهد که دستگاه را بدون جابجایی ترمیم کنید.

با وجود این سرویس نیاز به نقل و انتقال تلویزیون برای عیب یابی و تعمیر نیس و کارشناسان تعمیر با حضور در منزل می توانند تعمیرات دستگاه را به انجام برسانند. پس از تماس با نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران و ارائه مشخصاتی همچون آدرس و …، همکاران ما به آدرس شما می آیند. تکنسین های تعمیرات تلویزیون ال جی پس از بررسی و عیب یابی دقیق، اجزای آسیب دیده را ترمیم یا تعویض می کنند. به این ترتیب مشکلات تلویزیون برطرف شده و می توانید بدون ایراد از آن استفاده کنید.

تیم اعزامی به محل، شامل برترین متخصصین تعمیرات تلویزیون بوده و می توانند کلیه مشکلات این محصول را در اسرع وقت برطرف کند. این تیم با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات و ابزار آلات تعمیر، به بررسی و تعمیر تخصصی دستگاه مورد نظر می پردازد. با وجود واحد تعمیرات تلویزیون ال جی در منزل می توانید از به طور حضوری بر مراحل تعمیر نظارت داشته و از نحوه تعمیر اطمینان خاطر داشته باشید.

 

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

سرویس تلویزیون ال جی در قم

تلویزیون ال جی سال‌هاست که برند شماره یک دنیاست. تلویزیونی شیک، جدید و مدرن. افرادی که در منزل تلویزیون ال جی دارند به آن احساس غرور دارند و همین امر باعث می‌شود که نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی خود حساس باشند. در زیر چند ویژگی مهم ال جی که برای تعمیر آن مهم است را با هم مرور کنیم.

تعمیرتلویزیون ال جی قم در محل

یک راه سریع برای تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان مراجعه تعمیرکار به محل است. تعمیر در محل یکی از امکاناتی است که نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی فدک سرویس برای مشتریان خود به رایگان ارایه می‌کند. تکنسین های این نمایندگی پس از تماس شما با هماهنگی قبلی به محل مراجعه کرده و LG شما را در محل تعمیر می‌نمایند.

سرویس تعمیر تلویزیون ال جی درقم در منزل رایگان است.

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

 تامین کنندگان قطعات ال جی

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی فدک سرویس قم با توجه به ارتباطات بین المللی خود و دسترسی به تولیدکنندگان اصلی قطعات کیفیت قطعات مصرفی برای تعمیر ال جی درقم را برای شما تضمین می‌کند. این نمایندگی به انبارها و تامین کنندگان داخلی نیز دسترسی مستقیم و بدون واسطه دارد و با کمترین هزینه می‌تواند تمام قطعات مورد نیاز از جمله پنل تلویزیون‌های ال جی را با بهترین قیمت تامین نمایید.

مراحل تعمیر تلویزیون ال جی درقم

ابتدا عیب دستگاه بررسی شده و پس از تشخیص دقیق قطعه معیوب ال جی، تعمیر دستگاه در منزل برای شما انجام می‌شود. در صورتی که به تشخیص تکنسین تعمیر در محل برای تلویزیون خطر داشته باشد، دستگاه رایگان به محل نمایندگی منتقل و پس از پایان تعمیر، دستگاه شما برگشت می‌شود.

تعمیرکار تلویزیون ال جی در قم

بیشترین دلایل مشکلات تلویزیون ال جی

یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری به خصوص تلویزیون، ال جی است. ال جی به عنوان یکی از برندهای پرفروش تلویزیون در دنیا شناخته می شود که در ایران نیز بسیار محبوب است. این تلویزیون ها با توجه به قابلیت های پیشرفته ای که دارند از قطعات مختلف و حساس تشکیل شده اند که ممکن است گاهی دچار مشکل و ایراد شوند. در چنین شرایطی شما می توانید با نمایندگی ال جی تماس بگیرید و با کمک کارشناسان ما مشکل پیش آمده را برطرف سازید. درصورت نیاز، تلویزیون شما توسط تکنسین های متخصص تعمیر می شود.

در ادامه برخی از مشکلات رایج در تلویزیون های ال جی را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • پرش تصویر در تلویزیون ال جی

زمانی که تلویزیون شما مدام دچار پرش در تصویر شد، به معنی این است که دستگاه دچار مشکل اساسی شده است. ممکن است این مشکل ناشی از مین برد، خرابی پنل، مشکل پاور و یا ضعیف شدن لامپ ال ای دی تلویزیون باشد. در صورت بروز این مشکل، به تکنسین های متخصص در نمایندگی ال جی مراجعه کنید تا تمامی موارد گفته شده را به دقت بررسی کرده و بعد از عیب یابی، تلویزیون شما را تعمیر کنند.

 

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

خاموش روشن شدن ناگهانی، یکی از مشکلات رایج در تلویزیون های ال جی است. هنگام بروز این مشکل، تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش می شود و به حالت استند بای می رود. علت های متعددی برای بروز این مشکل وجود دارد به عنوان مثال:

  1. فرسودگی قطعات تلویزیون
  2. خرابی و یا تقلبی بودن کابل HDMI
  3. نوسانات برق
  4. سوختن آی سی برد پاور
  5. خراب بودن مدار استند بای
  6. اتصال فلش ویروسی به دستگاه
  • کم نور یا پر نور بودن بخشی از تصویر تلویزیون ال جی

ممکن است قسمتی از تلویزیون ال جی کم نور و یا پر نور شده باشد. عموما این مشکل به خاطر خرابی بک لایت تلویزیون ایجاد می شود. به صورت دقیق این مشکل به خاطر برخورد TFT  به مانیتور تلویزیون رخ می دهد. در این صورت نیاز است تا بک لایت تلویزیون شما به صورت تخصصی تعمیر شود و در صورتی که قابل تعمیر نباشد، بک لایت تعویض شود.

  • مشکل صدای تلویزیون ال جی

اگر صدایی را از تلویزیون ال جی نشنیدید،  درواقع تصویر تلویزیون را بدون صدا داشتید، ابتدا از وصل بودن صحیح کابل HDMI مطمئن شوید. سپس اتصال هدفون و یا رسیور به تلویزیون را چک کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، وارد قسمت تنظیمات صدا شوید و آن را بررسی کنید. در نهایت نیز می توانید کابل های صوتی را بررسی کنید. درصورتی که همچنان تصویر تلویزیون ال جی را بدون صدا داشتید از طریق شماره های تماس در سایت، با کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی تماس حاصل فرمایید تا جهت برطرف سازی مشکل شما را راهنمایی کنند.

نکاتی که در خرابی تلویزیون ال جی باید ب آن دقت کرد برای درمیان گذاشتن با تکنسین ال جی برای مشاوره

تلویزیون ال جی روشن نمی‌شود.

یک ایراد شایع در ال ای دی ها “روشن نمی شود” است. روشن نشدن ال جی در مدل‌های مختلف به شکل‌ها مختلفی دیده می‌شود. از جمله نکات مهم آن این است که:

  • چراغ تلویزیون روشن می‌شود؟
  • آیا چراغ تلویزیون چشمک می‌زند؟
  • آیا با زدن دکمه‌های کنترل چراغ جلو چشمک می‌زند؟

 

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

علت روشن نشدن تلویزیون ال جی چیست؟

  • تلویزیون را مستقیم به برق شهر متصل کنید. اگر باز چراغ جو روشن نمی‌شود علت خرابی از سیم برق، آداپیتور برق یا برد تغذیه است. در بعضی مواقع ممکن است برد مین دستگاه خراب باشد.
  • وقتی چراغ جلو چشمک می‌زند و تلویزیون روشن نمی‌شود علت خرابی برد مین دستگاه است و باید برد مین تعمیر شود.
  • وقتی چراغ جلو روشن است و تلویزیون روشن نمی‌شود یا به اصطلاح در حالت استندبای است به معنای خرابی برد مین است.

 تعمیرتلویزیون ال جی قم که تصویر ندارد؟

تصویر تلویزیون ال جی سیاه می شود اما صدا دارد. با زدن دکمه‌های تلویزیون یا کنترل چیزی روی صفحه نمایش نمی‌دهد، یا تصویری بسیار کم نور و تاریک دیده می‌شود. این ایراد را با عبارت “تصویر ندارد اما صدا دارد” می‌شناسند. البته اگر در حین استفاده از ال جی به دستگاه های جانبی دیگری مثل گیرنده یا … متصل باشید ممکن است با زدن دکمه‌ها صدای تلویزیون هم قطع شود و باز نگردد.

علت نداشتن تصویر در تلویزیون‌های ال جی چیست؟

نداشتن تصویر و داشتن صدا در تلویزیون های ال جی به سه دلیل عمده است. آبخوردگی، شکستگی، خرابی بک لایت. شایع ترین دلیل نداشتن تصویر خرابی بک لایت است.

چگونه بک لایت تلویزیون ال جی را تعمیر کنیم؟

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی در قم

تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون ال جی با باز کردن پنل امکان پذیر است. باز و بسته کردن پنل بسیار حساس و دقیق است. در صورت بروز خطای کوچک در حد چند میلی متر پنل دچار آسیب جدی (شکستگی) می‌شود. لطفا از تعمیرکار مجاز نمایندگی جهت این رفع عیب led ال جی خود استفاده کنید. جبران خسارت ناشی از اشتباه تعمیراتی برای تعمیرکاران معمولی غیر ممکن است.

تعویض بک لایت تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی خود به خود خاموش و روشن می شود؟

در این ایراد وجود صدا یا عدم وجود صدای تلویزیون بسیار مهم است. اگر با وجود قطع و وصل تصویر صدا وجود دارد پس ال جی خاموش و روشن نمی‌شود و شما باید قطع و وصل شدن تصویر را مطالعه کنید.

علت خاموش و روشن شدن ال ای دی ال جی چیست؟

علت اصلی خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی برد مین تلویزیون است. دقت کنید که لازم نیست تا همیشه برای رفع این ایراد برد مین را تعمیر کرد. برخی مواقع این ایراد به کمک به روزرسانی‌های خاص یا تعمیر اتصالات داخلی دستگاه قابل تعمیر است. تشخیص این ایراد بستگی به مدل دستگاه دارد و لازم است توسط افراد متخصص بررسی گردد.

ارزان ترین روش تعمیر خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی چقدر است؟

هزینه تعمیر این ایراد بستگی به مدل دستگاه دارد. می تواند تنها با یک هزینه جزیی و بسیار کم حل شود و یا نیاز به تعمیر یا تعویض برد مین داشته باشد. تعمیر این ایراد را به تعمیرکار مجاز نمایندگی بسپارید.

صفحه ال جی ضربه خورده است؟

روی صفحه تلویزیون خطوط مورب به شکل تار عنکبوت دیده می‌شود؟ لکه‌های سیاه دایره‌ای شکل گوشه‌های تصویر دیده می‌شود؟ روی تصویر خطوط عمودی و افقی به طور همزمان دیده می‌شود؟ این‌ها نشانه‌های شکستگی تلویزیون ال ای دی است.

 

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم

تعمیرات تلویزیون ال جی در قم |خدمات در محل

 

تعمیر آبی یابنفش شدن در ال ای دی ال جی در قم

دلیل آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی بخاطر خرابی بک لایت ها است. در برخی مدل های ال جی از نوع خاصی از بک لایت استفاده می‌شود که این بک لایت ها در حین خرابی و قبل از قطعی و خاموشی کامل به رنگ آبی در می‌آیند. در واقع این رنگ آبی نشانه جدی خرابی بک لایت است و باید بک لایت های تلویزیون را تعویض کرد.

تعمیرقطع و وصل شدن تصور در ال ای دی ال جی در قم

تصویر تلویزیون به طور مداوم قطع و وصل می‌شود. تفاوت این ایراد با خاموش و روشن شدن در این است که با هر وصل شدن تصویر، آرم ال جی نمایش داده نمی‌شود و صدا هم قطع نمی‌شود. قطع و وصل شدن تصویر در تلویزیون ال جی به دلیل خرابی بک لایت ها است. در مواد بسیار کمی ممکن است این ایراد از قطعات دیگر مثل برد تغذیه یا برد مین نیز باشد. با تعویض بک لایت ها این ایراد برطرف می‌شود.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در قم

مرکز تعمیرگاه تخصصی فدک در قم تلویزیون توسط تعمیرکاران متخصص و کارآمد اداره می گردد. این واحد معتبر و مجاز به تعمیرات می باشد. از تلویزیون در منازل و محیط های کاری متفاوتی استفاده می شود که دستگاه به دلیل استفاده روزمره و فشار کاری بالا، می تواند خیلی زود دچار استهلاک شده  و نیازمند به تعمیرات شود.برای حل این مشکلات می توانید با مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون تماس برقرار نمایید.

تماس با ما


Log out of this account

Leave a Reply

دسته‌ها

  • 0
  • 17
  • 9
  • 28
  • 10
  • 278
  • 4,644
  • 23,261
  • 61,882
  • 17,789